Danhostel Copenhagen Amager
3
Danhostel Copenhagen Amager
Average 8,17 out of 10 Based on 634 reviews
Topics
Rated Topics
Staff/Service
8,60 out of 10
Facilities
7,91 out of 10
Catering
7,98 out of 10
Cleaning standard
7,98 out of 10
Location
8,43 out of 10
Value for money
8,07 out of 10
Guest types
9,50 out of 10
Ninna
Business , DK
21.Apr.2018
10,00 out of 10
Anonymous
Business , DK
Min base i København. :) (Vores Københavnske kontor ligger på Holmen, så når man kommer fra Jylland er det genialt at crashe hos jer (med fri parkering og normalt rigelig plads) og så smutte via Ørestaden ind på kontoret inden morgentrafikken starter. Virkelig imødekommende og serviceminded personale. Muligheden for værelse med eget tekøkken er også lækkert ifbm. længerevarende ophold. PS: Fed lobby, I har fået jer!
20.Apr.2018
Hej Klaus, Tusind tak for de fine ord! Vi ser frem til at byde dig velkommen næste gang du er i København!
10,00 out of 10
Thorkild
Couples , DK
Godt
18.Apr.2018
7,50 out of 10
Kurt
Solo travelers , DK
Det var da ret god
17.Apr.2018
7,50 out of 10
Finn
Couples , DK
Det var rigtig godt. Nem bestilling og ind/udcheckning. Pris/ydelse passer fint.
16.Apr.2018
7,00 out of 10
Keld
Business , DK
14.Apr.2018
7,00 out of 10
Steen
Business , DK
14.Apr.2018
7,50 out of 10
Anonymous
Couples , DK
13.Apr.2018
10,00 out of 10
Aksel
Couples , DK
Meget tilfreds. Det er nok 5. gang vi bor på Danhostel Amager, og er absolut tilfredse
09.Apr.2018
7,00 out of 10
Henny
Couples , DK
Vi følte os bestemt ikke velkommen. Af papirerne fremgik, at vi kunne tjekke ind fra kl 13.00. Værelserne var til disposition fra kl 15.00 eller før, hvis rengøring var færdig. Ingen steder stod, at receptionen var lukket mellem kl 13.00 og 15.00. Vi ankom kl 14.00 og ringede på det tlf-nr, der stod angivet. Der kom en ung pige, hun hilste overhovedet ikke på os. Hun gik om bag skranken, tændte pc og sagde: ?kundenummer? og ikke andet. Både min mand og jeg hilste - uden svar - og jeg spurgte, om det var os hun talte til. Jamen det var det. Vi følte virkelig, vi kom til ulejlighed, og hvis ikke, vi havde betalt for opholdet på forhånd, var vi kørt igen. Da vi så kommer på værelser, står der et kort, hvor der står, at I har glædet jer, til vores besøg. Det stemte overhovedet ikke overens med den modtagelse vi havde fået. Bortset fra ovennævnte, var vi meget tilfredse med opholdet.
08.Apr.2018