Danhostel får erfaren chef i spidsen

31. Jan. 2020
Danhostel

Mads Stendorf Hansen er ny sekretariatschef i Danhostel fra den 1. marts 2020.

Fællesskabet er Danhostels unikke position i overnatningsmarkedet. Grupper, store familier, private og faglige grupper er Danhostels DNA - ingen anden overnatningskæde har samme muligheder for at favne og udvikle overnatning og oplevelser for fællesskabet.

Med fokus på dette har Danhostel ansat Mads Stendorf Hansen som sekretariatschef i Danhostel med start 1. marts 2020.

Mads Stendorf Hansen bringer en stor viden og erfaring indenfor turismeudvikling i både offentlig og privat kontekst til Danhostel. Mads Stendorf Hansen har med en baggrund som turistchef og chef for kultur og events i Esbjerg Kommune stor viden og erfaring med arbejdet med det politiske, private investeringer og frivillige organisationer. Mads ser frem til at bringe sine kompetencer i spil i Danhostel:  ”Danhostel-kæden er på mange måder svaret på, hvad gæsterne i dag og fremover vil have mere fokus på, nemlig oplevelser, bæredygtig udvikling og moderne værelser med fleksible muligheder. Denne positive udvikling vil jeg gerne bidrage til,” fortæller Mads Stendorf Hansen.

Med en fortid indenfor turisme og oplevelsesindustrien har Mads Stendorf Hansen stor forståelse for vilkårene i en medlemsdrevet organisation, og kan med sin erfaring sætte nye væksttiltag i gang. ”Vi er utroligt glade for at kunne ansætte Mads. Hans brede erfaring og hans stærke relationelle kompetencer giver os gode muligheder for fortsat at skabe vækst i hostelovernatninger, som i dag er en af de mest fremgangsrige overnatningsformer.” udtaler bestyrelsesformand for Danhostel, Poul Kristian Mouritsen.

For yderligere information og spørgsmål, kontakt venligst:
Bestyrelsesformand Poul Kristian Mouritsen på:
Telefon: 2339 7115   I   Mail: formand@danhostel.dk

Konkurrencen var målrettet klassetrinene 4.-9. klasse på alle folke- og privatskoler i landet. De heldige vindere kunne vinde et lejrskoleophold på et valgfrit Danhostel til en værdi af kr. 20.000
Danmarks frivillige forening af hostels, Danhostel, som pt. tegner 63 medlemmer i Danmark, afholdt den 2. november landsmøde og blandt en række priser uddelte man traditionen tro også årets…
Når 37-årige Line Juhl Kronow sammen med sin mand Peter sætter sig i stolen som de nye ejere af Danhostel Sandvig, er det en ægte bornholmer som vender hjem efter 15 år i København.