Vi benyttede jeres bagageopbevaring dejligt I har det. Der var meget fyldt Mon ikke I kunne finde plads til at udvide kapaciteten ?
Danhostel Copenhagen City
Kære Ulla,
Tak for din kommentar – vi er glade for, at I benyttede vores bagageopbevaring og fandt det nyttigt! Vi er opmærksomme på, at det til tider kan blive fyldt op, og vi arbejder løbende på at optimere pladsen og se på muligheder for at udvide kapaciteten, så der er bedre plads til alle.
Bedste hilsner,
Fiona, Danhostel Copenhagen City