Bliv en del af Danhostel kæden

Skal dit overnatningssted være en del af Danmarks største fællesskab for danske vandrerhjem?

Danhostel-kæden fungerer som en frivillig forening og finansieres udelukkende af kædens vandrerhjem via medlemskontingenter. Kædens bestyrelse består af syv personer, og er repræsenteret af både værter, ejere og brugere. Dette sikrer en fælles inddragelse i alle beslutninger og kædens drift sker på både professionel og kommerciel vis.

Bestyrelsen arbejder målrettet for kontinuerligt at udvikle kæden, så standarden fortsat lever op til gæsternes forventninger.

Hvad får jeg ud af samarbejdet?
Som medlem af Danhostel-kæden får du en række fordele samt adgang til en lang række ydelser, som letter din hverdag, understøtter dit arbejde og er med til at styrke dit image.

Markedsføring

  • - Synlig skiltning via Flag, skilte og logo
  • - Egen hjemmeside i Danhostel layout
  • - Profilside på Danhostel.dk
  • - Fælles landsdækkende kampagner med fokus på booking
  • - Hjælp til lokal markedsføring der gør det nemt at indrykke annoncer m.m.
  • - Google Adwords (annoncering på google)
  • - Presse
  • - Mulighed for tilbud på hjemmesiden
  • - Egen side på hihostels.com
  • - Dine tilbud i Danhostels nyhedsbreve samt danhostel.dk og Danhostels Facebook side
  • - Adgang til Loyalitetsprogram
  • - Adgang partneraftale med Ældresagen og FDM
  • - Adgang til Ratingsystem
  • - Automatisk statistik indberetning til Danmarksstatistik
  • - Favorabel indløsningsaftale (DIBS/Teller)
  • - Adgang til branche netværk og mentorordning
  • - Fotografering af dit overnatningssted
  • - Mulighed for integration til de store bookingportaler, Booking.com, Expedia, hihostels, touristonline mf.
  • - Du får kollegaer og bliver en del af et fællesskab

 

Hvis du har spørgsmål til oventående så kontakt direktør Ole Andersen på tlf. 21 79 64 00.


Ansøgning om optagelse i Danhostel