Studentermedhjælper – med flair for salg og markedsføring
Danhostel arbejder som brancheforening, driver IT-løsninger og laver markedsføring for sine 60 medlemmer i Danmark. Vi har kontor på Frederiksberg, hvorfra vi hjælper og støtter danske hostels og vandrerhjem – i form af både kommunale, fondsejede og privatejede huse.
Vi leder efter en studentermedhjælper der kan hjælpe med til at løse kontorets opgaver – ca. 12-15 timer ugentligt. Du er sandsynligvis i gang med en videregående uddannelse, indenfor salg og markedsføring hvor analyse og strategisk salg vægtes højt. Du vil få prøvet dine kompetencer af – både ved skrivebordet og ude i marken.
Vi kan tilbyde et arbejdsmiljø i top, hvor du får mulighed for fleksible arbejdsforhold, medbestemmelse, gode personalevilkår og ikke mindst nogle kolleger, som brænder for Danhostel, deres egen faglighed og tværgående sparring.
Jobbet:
Som studentermedhjælper vil dine arbejdsopgaver variere. Du skal primært arbejde med at bidrage til udformning af salgsstrategi med målsætninger og efterfølgende implementering. Jobbet vil ligeledes indeholde følgende funktioner:
- Opdatering af vores salgskartotek
- Prioritering af kundesegmenter
- Opsøge nye salgsemner
- Udarbejde salgsmateriale
- Indrapportere til Danmarks Statistik
- Administrative support opgaver
Dine erfaringer:
- Har erfaring med salg og kundepleje – gerne i teori og praksis
- Flair for struktureret tilgang og opfølgning til opgaverne
- Kan kommunikere på engelsk i både skrift og tale
Vi tilbyder:
- En stilling med mange varierende opgaver
- Mulighed for hjemmearbejdsplads
- Betalt kantineordning
Du vil referere til Danhostels marketingchef.
Ansøgningsfrist
1.april 2023
Ansættelsessamtaler:
Ansættelsessamtaler vil foregå på Danhostels hovedkontor tirsdag d. 11. april 2023.
Send din ansøgning med emnet ”Studentermedhjælper” til danhostel@danhostel.dk. Stillingen ønskes besat snarest muligt.
For yderligere information om stillingen kan du kontakte marketingchef Anette Brylov Hansen på tlf. 51386803.