Danhostel Skjern anmeldelser
Havde booket 2 overnatninger men de havde kun reg. 1 nat måtte så flytte ud i en hytte. der var også kun sengetøj til 1 prs når vi var 2 prs. Der var ingen personale man kunne kontakte under opholdet. ved booking måtte vi ringe flere steder før vi fandt en som fra sit hjem ville sørge for at notere vores booking. måtte i byen og låne sengetøj. selve booking mm. er simpelhen for dårlig. ingen ved hvad en anden laver i det danhostel.
Jergers køje senge er ikke særlige gode ovrekøje er for tæt på
Kan ikke passe at man banker hovedet op i ovre køje nå man hoster elle skal rygge på sig
Nå men tog madrassen ud på gulvet og fik sovet
Alt var pæn og i orden. Der var dejlig rolig om natten.
Manglende oplysninger, lamper virker ikke i hytten og pærer er pillet ud, syningerne er gået i sofaen og ser ikke indbydende ud.