Mennesker har det med at vokse udad i nutidens Danmark.
Wc forholdene er meget små i forhold til nogle mennesker jeg kender, så der kan jeg ikke anbefale dem at bo hos jer (jeg havde ingen problemer). Ellers et fint Danhostel
Mange tak for din feedback. Vi ønsker altid at høre om ting vi kunne gøre bedre eller anderledes.
Da vi kun forpagter bygningen og det samtidig er en bygning fra før år 1726, er vi ret låste på større renovationer, som større badeværelser, desværre.
Det glæder os at I nød jeres ophold på vores hyggelige hostel.
Med venlig hilsen Anne