Danhostel Sæby reviews
At der ikke er adgang til toilet/bad, uden at skal ud i et fællesrum er uforståeligt. Det er meget dyrt at bo der ifht. at der kun er en seng, minimal plads og sølle klapstole. De stiger der skal bruges til at komme op i køjesengene var med trin af metalrør, som gjorde direkte ondt at komme op ad. Leje af sengelinned og håndklæder er højt prissat. Bruseren var i en sølle forfatning.
Den unge medatbejder i informationen var rar og smilende, og kaffemaskinen på gangen (hvorfor ikke i køkkenet?) var fremragende!
Spillene i spisesalen (opholdsstue kan man vist ikke kalde det) var få og mangelfulde . Billederne på nettet gav en oplevelse af noget andet end det man får. Det man får er en god seng og ro. Lej et sommerhus i stedet...
Ingen stole på rummet, ikke hyggeli belysning.
Vælg et lidt bedre værelse!
De fælles badefaciliteter på 1. Sal trænger meget til renovering, brusehovederne er virkelig dårlige. Det bedste ved stedet er beliggenheden i tilknytning til et sportsarrangement på stedet.
Caféen er trist….trist udvalg, kun åben ved forudbestilling…..alt andet fungerer. Annekset er fint, og har fine forhold…..hilsen værelse 48
Der mangler mørklægningsgardin i glas-trekant - værelse kun brugbart i vinter periode!!
Fik nr.23 med altan og sol
Manglede te til morgenmad ellers var det godt