Danhostel Svendborg anmeldelser
Anette
Forretningsrejsende/arbejde, DK
26.Jun.2026
8,00 ud af 10
Faciliteterne er udmærkede, men mit værelse havde vindue ud til lyskrydset, så der var meget trafikstøj lige udenfor med mange accelerationer af både biler og motorcykler. Da det var meget varmt, var det nødvendigt at åbne vinduet, og udover, at det var irriterende at høre på, resulterede støjen desværre i dårlig søvn.
Jan
Par, DK
25.Jun.2026
10,00 ud af 10
Ulla
Par, DK
25.Jun.2026
8,33 ud af 10
Pga. dårligt knæ fik jeg lov til at bruge personaleelevatoren, tak for det.
N/A
Par, DK
24.Jun.2026
10,00 ud af 10
Dejligt miljø. Rent og hyggeligt. God morgenmads buffe.
N/A
Solo-rejsende, DK
23.Jun.2026
9,58 ud af 10
N/A
Solo-rejsende, DE
23.Jun.2026
8,75 ud af 10
Ungewöhnlich gut ausgestattete Jugendherberge, gerne wieder
Jeannette
Par, DK
23.Jun.2026
9,17 ud af 10
Super hyggeligt sted og vi kommer helt sikkert igen.
N/A
Par, DK
22.Jun.2026
9,00 ud af 10
Maria
Venner, DK
22.Jun.2026
9,17 ud af 10
Pia
Venner, DK
22.Jun.2026
10,00 ud af 10