Danhostel Svendborg anmeldelser

    Anette
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    26.Jun.2026
    8,00 ud af 10

    Faciliteterne er udmærkede, men mit værelse havde vindue ud til lyskrydset, så der var meget trafikstøj lige udenfor med mange accelerationer af både biler og motorcykler. Da det var meget varmt, var det nødvendigt at åbne vinduet, og udover, at det var irriterende at høre på, resulterede støjen desværre i dårlig søvn.

    Jan
    Par, DK
    25.Jun.2026
    10,00 ud af 10
    Ulla
    Par, DK
    25.Jun.2026
    8,33 ud af 10

    Pga. dårligt knæ fik jeg lov til at bruge personaleelevatoren, tak for det.

    N/A
    Par, DK
    24.Jun.2026
    10,00 ud af 10

    Dejligt miljø. Rent og hyggeligt. God morgenmads buffe.

    N/A
    Solo-rejsende, DK
    23.Jun.2026
    9,58 ud af 10
    N/A
    Solo-rejsende, DE
    23.Jun.2026
    8,75 ud af 10

    Ungewöhnlich gut ausgestattete Jugendherberge, gerne wieder

    Jeannette
    Par, DK
    23.Jun.2026
    9,17 ud af 10

    Super hyggeligt sted og vi kommer helt sikkert igen.

    N/A
    Par, DK
    22.Jun.2026
    9,00 ud af 10
    Maria
    Venner, DK
    22.Jun.2026
    9,17 ud af 10
    Pia
    Venner, DK
    22.Jun.2026
    10,00 ud af 10