Danhostel Svendborg anmeldelser

    Henning
    Par, DK
    26.Jun.2026
    7,50 ud af 10

    Værelse 46 er ikke voldsomt egnet til at sove i. Især om sommeren, hvor man er nødt til at have vinduet åbent er der voldsom gadestøj.
    Morgenmaden er til gengæld nærmest bedre end fremragende, så vi kan sagtens tænkes at komme tilbage. Dog nok ikke til værelse 46. Har allerede anbefalet Støberiet til venner og bekendte, men med de forbehold, som fremgår af denne kommentar.

    Henrik
    Par, DK
    26.Jun.2026
    7,92 ud af 10

    Alt godt undtagen TV. Enkatastrofe.

    Flemming
    Venner, DK
    26.Jun.2026
    10,00 ud af 10
    Anette
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    26.Jun.2026
    8,00 ud af 10

    Faciliteterne er udmærkede, men mit værelse havde vindue ud til lyskrydset, så der var meget trafikstøj lige udenfor med mange accelerationer af både biler og motorcykler. Da det var meget varmt, var det nødvendigt at åbne vinduet, og udover, at det var irriterende at høre på, resulterede støjen desværre i dårlig søvn.

    Jan
    Par, DK
    25.Jun.2026
    10,00 ud af 10
    Ulla
    Par, DK
    25.Jun.2026
    8,33 ud af 10

    Pga. dårligt knæ fik jeg lov til at bruge personaleelevatoren, tak for det.

    N/A
    Par, DK
    24.Jun.2026
    10,00 ud af 10

    Dejligt miljø. Rent og hyggeligt. God morgenmads buffe.

    N/A
    Solo-rejsende, DK
    23.Jun.2026
    9,58 ud af 10
    N/A
    Solo-rejsende, DE
    23.Jun.2026
    8,75 ud af 10

    Ungewöhnlich gut ausgestattete Jugendherberge, gerne wieder

    Jeannette
    Par, DK
    23.Jun.2026
    9,17 ud af 10

    Super hyggeligt sted og vi kommer helt sikkert igen.