Danhostel Svendborg anmeldelser
Jørn
Venner, DK
14.Jun.2026
8,75 ud af 10
Inga
Par, DK
13.Jun.2026
9,17 ud af 10
N/A
Solo-rejsende, DK
12.Jun.2026
7,50 ud af 10
Frygtelig larm og rend på gangene af skoleklasse
N/A
Grupper, DK
11.Jun.2026
9,58 ud af 10
Det er lidt lydt på værelserne, men ellers meget godt
N/A
Venner, DK
11.Jun.2026
8,00 ud af 10
Jeg er ikke så vild med kunststof-dyner, men forstår problemematikken omkring vask/hygiejne
N/A
Forretningsrejsende/arbejde, DK
11.Jun.2026
10,00 ud af 10
N/A
Forretningsrejsende/arbejde, DK
10.Jun.2026
8,75 ud af 10
Britta
Venner, DK
09.Jun.2026
10,00 ud af 10
Altid dejligt at besøge Svendborg. Og de sidste 5-6 år har vi boet på “Støberiet”.
Kommer helt sikkert tilbage igen.
N/A
Forretningsrejsende/arbejde, DK
09.Jun.2026
9,58 ud af 10
N/A
Familie med børn, DK
09.Jun.2026
8,75 ud af 10
Cykelopbevaring trænger til en opgradering. Døren er ikke fastgjort særlig godt, og virkede til nemt at kunne skubbes op, selv uden nøgle.
Fin morgenmadsbuffet og hyggeligt spiseområde.