God beliggenhed og venligt personale i receptionen. Men selve vandrehjemmet er meget slidt og langt under den standard vi ellers har mødt på andre Danhostels. Værelset var ikke rent, køkkenet var ubrugeligt, spisesalen var omdannet til en gymnasial og lugtede af gammelt sved. Det kunne blive et fint sted, hvis der blev lagt lidt kærlighed i det.