Et fint ophold. Der var ok senge og eget badeværelse. Fjernsynet på værelset virkede desværre ikke. Der kunne købes mad i hovedbygningen. Det var rigtig godt og ok priser. Personalet alle steder på stedet er hjælpsomme.