E-handelsbetingelser for Danhostel Vejle



    Handelsbetingelser for Danhostel Vejle

    Her kan du læse, hvordan din booking, betaling og dit ophold bliver håndteret hos os. Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på vejle@danhostel.dk

    Betaling

    Alle priser er i danske kroner (DKK) og inkluderer moms.
    Betaling sker online med betalingskort som Visa, Mastercard og Diners Club. Der kan være gebyrer forbundet med internationale kort (f.eks. 2,75 % for Eurocard/Mastercard og 3,25 % for Diners).
    Vi benytter en sikker og krypteret forbindelse, så dine betalingsoplysninger behandles trygt.
    Der kræves ikke medlemskort for at bo hos os.
    Der gives ikke rabat, da alle værelser sælges som pakker med inkluderet linned.

    Kvittering og bookingbekræftelse

    Når du har gennemført din booking og betaling, modtager du følgende:

    En kvittering for betalingen.

    En bookingbekræftelse med oplysninger om dit ophold, herunder ankomst- og afrejsetid.

    Ankomst og afrejse

    Standard check-in er fra kl. 16.00. Ved tilkøb af early check-in kan du ankomme fra kl. 12.00.
    Check-ud skal ske senest kl. 10.00 på afrejsedagen. Ved tilkøb af late check-out kan du blive til kl. 12.00.
    Disse tilkøb kan bestilles online eller via mail.

    Afbestilling og ændring

    Ved individuelle eller familiebookinger:

    – Ved 1-3 værelser: Gratis afbestilling op til 3 dage før ankomst kl. 12.00. Et administrationsgebyr på 195 kr. pr. værelse fratrækkes det refunderede beløb.
    – Ved flere end 3 værelser: Gratis afbestilling op til 14 dage før ankomst kl. 12.00. Administrationsgebyr på 195 kr. pr. værelse.

    Afbestilling skal ske via det link, du finder i din bookingbekræftelse.

    Bookinger foretaget via tredjepartsportaler (f.eks. booking.com) skal annulleres direkte via den pågældende portal.
    Bookinger markeret som "Non Ref", "Last Minute" eller "Low Budget" kan ikke ændres eller refunderes.

    Registrering og beskyttelse af personoplysninger

    Vi registrerer navn, adresse, e-mail og øvrige oplysninger i vores kundekartotek i forbindelse med din booking.
    Oplysningerne deles ikke med andre og opbevares i op til fem år.
    Vi anvender cookies og en sikker forbindelse for at beskytte dine data.

    Reklamationer

    Hvis du ikke modtager din bookingbekræftelse og heller ikke får en fejlmeddelelse, bedes du kontakte os på vejle@danhostel.dk.

    Eventuelle klager over bookingforløbet skal sendes skriftligt via mail senest 14 dage efter bookingen er foretaget.
    Hvis der opstår problemer under dit ophold, beder vi dig kontakte os straks via receptionen eller vagttelefonen, så vi har mulighed for at rette op på eventuelle fejl med det samme.

    Retten til at klage udløber ét år efter opholdet, medmindre andet er aftalt.

    Antal gæster og linned

    Hvis der bor flere personer på værelset end angivet i bookingen, opkræves betaling for ekstra gæster.
    Der er inkluderet én linnedpakke pr. person. Ved brug af ekstra linned vil der blive opkrævet betaling herfor.

    Ophold med hund

    Ønsker du at medbringe hund, skal det altid aftales på forhånd via mail. Der opkræves et gebyr pr. medbragt hund.

    Morgenmad

    Morgenmad kan tilkøbes i skolernes sommerferie og på udvalgte dage resten af året. Det skal forudbestilles enten via din booking eller ved henvendelse på mail.

    Glemte ejendele

    Glemte genstande opbevares i op til 14 dage efter afrejse. Ønskes de fremsendt, opkræves et gebyr på 350 kr. for håndtering og forsendelse. Du bedes oplyse navn, opholdsperiode og adresse, når du kontakter os.

    Kontakt

    Hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp, kan du kontakte os på vejle@danhostel.dk
    eller ringe på +45 75 82 51 88. Telefonen er åben alle dage fra kl. 8.00 til 15.00. I nødstilfælde kan vi kontaktes uden for åbningstid via samme nummer.

    Virksomhedsoplysninger

    Danhostel Vejle
    Vardevej 485, Skibet
    7100 Vejle
    Tlf.: 75825188
    E-mail: vejle@danhostel.dk
    Cvr.:28200374