Danhostel Kolding belønnede medarbejdere og gæster med 100 sommer is

Danhostel udstedte op til sommerferien en landsdækkende konkurrence blandt deres 68 hostels. Målet med konkurrencen var at hverve medlemmer til Danhostels nye fordelsprogram. For at motivere medarbejderne til at tage aktiv del i hvervningen af medlemmer til fordelsprogrammet, søsatte man en intern konkurrence i maj måned. Det vindende Danhostel blev præmieret med is til alle medarbejdere og naturligvis fik også de gæster, som var på besøg i går del i is præmien. I går uddelte vært på Danhostel Kolding Sally Due Spelling 100 is til de glade og stolte medarbejdere og gæsterne på Danhostel Kolding.

Alle medarbejdere på Danhostel får del i is præmien

På Danhostel Kolding var glæden stor, da man i går sammen kunne fejre, at man var det Danhostel i Danmark, som havde hvervet flest nye medlemmer i forhold til gæsteovernatninger i juni måned. Resultatet i Kolding var, at man fik uddelt 71 kort i juni måned og det svarer til at hver fjerde danske gæst på vandrerhjemmet i den måned blev optaget i det nye fordelsprogram. Totalt har man nu cirka 5.000 medlemmer i det nye fordelsprogram. Vært Sally Due Spelling er stolt af sit medarbejderteam:

- Jeg er utrolig glad og stolt over, at vi er vinder af konkurrencen. Vi er jo et mindre vandrerhjem med en fast lille personalegruppe, som i det daglige arbejder tæt sammen, og hvor alle gør sig stor umage for at give vores gæster de allerbedste oplevelser, når de besøger os. Vi har valgt at belønne alle medarbejdere hos os med den dejlige sommer is præmie. Vores medarbejdere i receptionen har naturligt nok løftet den største del af indsatsen, da de jo er i dialog med alle vores gæster. Og de har gjort rigtig meget ud af at fortælle om kortet og om de mange fordele, man får via et medlemskab. Men vi er jo et samlet team her på Danhostel Kolding, så derfor fejrer vi naturligvis alle succeser med samtlige medarbejdere. Det var også en stor fornøjelse at se, hvor glade vores gæster blev for en lille overraskelse her i sommervarmen, fortæller Sally Due Spelling.

Gæsterne viser stor interesse for medlemskab af Danhostels nye fordelsprogram
    Det nye fordelsprogram hos Danhostel så dagens lys sidste år, og man har valgt at køre en løbende konvertering fra virksomheds eksisterende program til det nye fordelsprogram. Og til nu oplever kæden en positiv interesse fra medlemmer af det gamle program, men også mange nye gæster takker ja til at melde sig ind i det nye fordelsprogram. Den interne konkurrence i juni måned fik et tilfredsstillende resultat, da man fik hvervet cirka 800 nye medlemmer, Ole Andersen direktør i Danhostel knytter følgende kommentar:

- Det glæder os meget, at kunne konstatere, at der er en stor interesse for at melde sig ind vores nye fordelsprogram. Programmet giver alle gæster en direkte rabat på 10 % på alle overnatninger hos os og derudover bliver vi i stand til at kunne sende skræddersyede og langt mere målrettede tilbud til vores gæster alt efter hvilke interesser og ønsker de har noteret, at de har. Konkurrencen i juni måned gav et samlet resultat på cirka 800 nye medlemmer, hvilket vi er godt tilfredse med. Målet for os er, at vi om nogle år har omkring 25.000 medlemmer af det nye fordelsprogram, udtaler Ole Andersen.

For yderligere information og spørgsmål kontakt venligst:
    Sally Due Sperling, vært Danhostel Kolding, tlf. 75 50 91 40 eller e-mail: kolding@danhostel.dk

Læs mere om Danhostel Kolding her