Danhostel Flensborg Fjord (Danmark) anmeldelser

    Charlotte
    Par, DK
    18.Okt.2021
    9,58 ud af 10

    Der var et personale langt over hvad man kan få mange steder, især restaurant , der var fyldt og alle tjener havde travlt, men de tog sig tid til netop dig, og vi havde bestilt en 3 retters menu begge dage , desværre er jeg meget kræsen, og da forret skulle serveres sagde jeg at den sprang jeg over, var tjener hurtig til at sige , kan du lide skinke og melon ... ja og fik jeg det, dresseret samme problem, og jeg fik is, udover at jeg er kræsen, så smagte alt maden super godt, jeg syntes at vi skylder alle der arbejder på dette hotel , et stort tak for deres smil og hjælpsomhed👍👏👏👏👏👏👏👌😍

    N/A
    Par, DK
    18.Okt.2021
    3,75 ud af 10

    Der var ikke styr på dit i receptionen.
    Der var ikke ordentlig rengjort i Anneks bygning og det lugtede forfærdeligt.
    Maden var kold lørdag aften

    N/A
    Par, DK
    18.Okt.2021
    10,00 ud af 10
    Helle
    Par, DK
    17.Okt.2021
    9,50 ud af 10
    Marian
    Par, DK
    13.Okt.2021
    6,25 ud af 10
    N/A
    Par, DK
    13.Okt.2021
    6,67 ud af 10
    Britta
    Par, DK
    12.Okt.2021
    7,08 ud af 10
    Københavns
    Grupper, DK
    05.Okt.2021
    9,58 ud af 10
    N/A
    Par, DK
    05.Okt.2021
    4,17 ud af 10

    Det fremgår ikke tydeligt at værelserne ligger et helt andet sted end selve hotellet. Standarden på annekset er ALT for ringe !! Maden var god.

    Søren
    Par, DK
    01.Okt.2021
    3,75 ud af 10

    Vi troede vi skulle bo på et hotel, det var det vi var blevet stillet i udsigt ved køb af gavekort til vores ophold. Men det viste sig vi vores værelse var på en tidligere efterskole på 2. sal længst nede af gangen. En rent ud sagt kedelig bygning, kedelige værelser og kedelig beliggenhed op til en trafikeret støjende vej. Bygningen er langt fra hotellet og dens faciliteter som vi havde i god tro mente vi havde købt opholdet til.
    Vi fik ikke de ting der var blevet lovet i gavekortet.
    Den reklamerede el-ladestander til vore elbil var konstante optaget, ofte af chefens egen elbil.
    Så ringe og så ugæstfri betjening at vi aldrig kommer igen, og heller ikke vil anbefale stedet til andre.