Vi er så betaget af stedet og udsigten. Vi havde en pragtfuld tur til Rønde og ikke mindst opholdet på jeres dejlige vandrehjem. Super sted👍
Søde og hjælpsomme personale hele vejen igennem opholdet 😃 Så ja en god oplevelse 👍