Danhostel Ringsted anmeldelser

    Paw
    Par, DK
    30.Jun.2025
    8,50 ud af 10

    Mennesker har det med at vokse udad i nutidens Danmark.
    Wc forholdene er meget små i forhold til nogle mennesker jeg kender, så der kan jeg ikke anbefale dem at bo hos jer (jeg havde ingen problemer). Ellers et fint Danhostel

    Danhostel Ringsted
    Mange tak for din feedback. Vi ønsker altid at høre om ting vi kunne gøre bedre eller anderledes.  Da vi kun forpagter bygningen og det samtidig er en bygning fra før år 1726, er vi ret låste på større renovationer, som større badeværelser, desværre.  Det glæder os at I nød jeres ophold på vores hyggelige hostel.  Med venlig hilsen Anne
    N/A
    Solo-rejsende, DK
    30.Jun.2025
    8,75 ud af 10
    Danhostel Ringsted
    Vi takker mange gange for den flotte anmeldelse. Vi håber at cykleturen er gået godt.  Med venlig hilsen Anne