Kære Gary med familie, tusind tak for jeres rating. Det glæder os at I har nydt jeres ophold her hos os. Vi håber, vi kan byde jer velkommen tilbage en anden gang. Rigtig god dag. Hilsen Angela
N/A
Par, DK
23.Jun.2025
7,50 ud af 10
Danhostel Silkeborg
Hej Laurits, tak for jeres rating. Det glæder os at I har nydt jeres ophold. Vi håber, vi kan byde jer velkommen tilbage en anden gang. Rigtig god dag. Hilsen Angela