Danhostel Skagen anmeldelser

    N/A
    Familie med børn, DK
    25.Jul.2021
    8,75 ud af 10

    Sengene var nærmest for dårlige til at en voksen kunne sove der, vil jeg sige. Men ellers var alt superfint til prisen :-) morgenmaden overraskede positivt.

    Danhostel Skagen
    Kære Isabel,  Vi beklager at I ikke syntes at madrasserne virkede behagelige.  Da Vi jo alle er meget forskellige, kan det være en udfordring at finde en perfekt matchende madras til alles behov. Vi går meget langt for vores gæster og til en anden gang, skal I derfor være velkommen til at henvende jer i receptionen, så havde vi forsøgt at løse problemet.  I skal i hvert falde være hjertens velkommen igen en anden gang :-)  DBH Camilla Nordmann 
    Anne
    Venner, DK
    24.Jul.2021
    8,50 ud af 10
    N/A
    Familie med børn, DK
    23.Jul.2021
    5,00 ud af 10

    Kan ikke forstået at det kun er 2 toiletter og 2 bad(kvinder). Og ingen mulighed for at låse en dør når man går i bad. Det er ikke et sted vi besøger igen.
    Morgenmaden var heller ikke god. Der var ikke engang bager rundstykker, men bakeoff.
    Det eneste positive var da beliggenheden. En rask lille gåtur fra byen.

    Danhostel Skagen
    Kære Maja,  Og tak for din anmeldelse af Danhostel Skagen.  Jeg overtog vandrehjemmet i januar måned 2021 og derfor tager jeg alle vores gæsters bemærkninger op til eftertanke.  Det er første gang at jeg får bemærkningen vedr. lås på badeområdet, det vil derfor også blive noteret. Mht. antallet af toiletter, så har Vi pt. 8 værelser uden eget bad og toilet, de skal derfor være fælles om de toiletter vi har. Det er også en del af vores planer om ændringer til fremtiden.  Til sidst vil jeg pointere, at ja vores morgenbrød er bake-off rundstykker, det lægger vi heller ikke skjul på. Hvis Vi skulle bage vores eget brød eller købe det fra den lokale bager, vil prisen på vores morgenbuffet være en helt anden og en pris som ikke matcher vores koncept.  Vi beklager at I ikke har været tilfredse med opholdet, jeg ville dog have ønsket, at I havde henvendt jer i receptionen, så Vi havde haft mulighed for at løse problemet.  DBH Camilla Nordmann - Direktør 
    N/A
    Familie med børn, DK
    22.Jul.2021
    7,50 ud af 10
    N/A
    Familie med børn, DK
    22.Jul.2021
    7,00 ud af 10
    N/A
    Familie med børn, DK
    22.Jul.2021
    8,33 ud af 10
    Keld
    Solo-rejsende, DK
    21.Jul.2021
    9,00 ud af 10

    Udluftning ventilator i bad/toilet i lille afdeling støjer alt for meget. Bør indstilles til at være slukket helt imellem kl. 22 til kl. 08.

    Danhostel Skagen
    Kære Keld,  Og tak for din anmeldelse af Danhostel Skagen.  Vi er opmærksomme på støjen fra ventilationen på værelserne og det er også med i vores planer om ændringer, når vi går den stille tid i møde.  Med ønske om en god sommer.  DBH Camilla Nordmann - Direktør 
    N/A
    Par, DK
    21.Jul.2021
    8,33 ud af 10
    Svend
    Par, DK
    20.Jul.2021
    8,00 ud af 10
    Kristiane
    Familie med børn, DK
    20.Jul.2021
    4,50 ud af 10

    Alt for lidt fokus på rengøring og hygiejne. Skraldespanden i køkkenet var overfyldt, og folk satte deres affald på køkkenbordet og på gulvet. Der var ikke håndsprit i køkkenet. Madrasserne var ikke særlig behagelige at ligge på, når man skulle overnatte i flere dage. Der var også en meget knirkende dør til badeværelset, som forstyrrede sovende på værelset.

    Til den høje pris pr nat, forventer man mere for pengene. Det halve (ca 300) havde været mere rimeligt, når nu kvaliteten og standarden var så lav.

    Danhostel Skagen
    Kære Kristian,  Og tak for din anmeldelse.  Du kan tro at Vi går meget op i hygiejnen her på stedet og jeg må kun beklage for den uheldige oplevelse I har haft. Jeg har taget en snak med vores rengøringspersonale, og Vi vil have mere fokus på dette i fremtiden.  Jeg ville dog have ønsket, at I havde henvendt jer i receptionen hurtigst muligt, med jeres bemærkninger, så havde vi haft en chance for at gøre noget ved tingen.  Jeg har fået vores pedel til at tjekke alle dørene på stedet, så der med sikkerhed ikke er nogle som knirker længere.  I forbindelse med madrasserne, så er det altid et svært område at tilfredsstille alle på, da vi "heldigvis" alle er forskellige hvad det angår. Men igen ville jeg ønske at I havde henvendt jer i receptionen, så havde vi også fundet en løsning her.  For yderligere spørgsmål, skal I altid være velkommen til at kontakte mig.  DBH Camilla Nordmann - Direktør