Danhostel Svendborg anmeldelser

    Villy
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    25.Jun.2025
    10,00 ud af 10

    godt ophold god rengøring og god service

    Danhostel Svendborg
    Hej Villy, Tak for de flotte ord. Dejligt at høre at I havde et godt ophold. Vi håber snart at kunne byde dig velkommen igen.