Danhostel Skagen anmeldelser

    Marianne
    Familie med børn, DK
    17.Maj.2022
    7,92 ud af 10
    Bente
    Par, DK
    03.Maj.2022
    10,00 ud af 10

    Dejligt sted, god betjening, roligt og hyggeligt

    Danhostel Skagen
    Hej Bente,  Og mange tak for den flotte anmeldelse af Danhostel Skagen.  Den er Vi meget glade for :-)  I skal være hjertens velkommen igen en anden gang.  Med ønske om en god sommer.  De bedste hilsner Camilla Nordmann - Vært 
    Thomas
    Venner, DK
    02.Maj.2022
    9,58 ud af 10

    Super godt

    Danhostel Skagen
    Hej Thomas,  Og tak for din flotte anmeldelse af vores sted.  I skal være hjertens velkommen igen en anden gang.  Med ønske om en god sommer.  De bedste hilsner Camilla Nordmann - Vært 
    Inger
    Par, DK
    19.Apr.2022
    10,00 ud af 10

    vi har boet før i forbindelse med familie komsammen, et rart sted vi kommer igen.

    Danhostel Skagen
    Hej Bente,  Mange tak for din søde besked, I skal være hjertens velkommen igen en anden gang.  De bedste hilsner Camilla Nordmann - Vært 
    Heidi
    Familie med børn, DK
    19.Apr.2022
    8,50 ud af 10
    Bente
    Solo-rejsende, DK
    19.Apr.2022
    9,50 ud af 10

    Jeg kommer gerne igen.

    Danhostel Skagen
    Hej Bente,  Det vil vi glæde os til :-)  I skal være hjertens velkommen her i Skagen.  De bedste hilsner Camilla Nordmann - vært 
    N/A
    Familie med børn, DK
    17.Apr.2022
    8,00 ud af 10
    Birgitte
    Par, DK
    15.Mar.2022
    7,50 ud af 10

    Som medlem skulle man opnå rabat på sit ophold, når der bookes online. Det fik vi ikke og da vi på vandrehjemmet i Skagen spurgte om grunden hertil, kunne vi ikke få hjælp…”det har vi intet at gøre med”.
    Herudover var der en del myrer på værelset, da vi vågnede morgen nr 2.

    Danhostel Skagen
    Hej Birgitte,  Jeg beklager at I har måtte oplevet at have myrer inde på jeres værelse, under jeres ophold hos os. Jeg ville dog have ønsket, at I havde henvendt jer i receptionen da i opdagede problemet og ikke havde ventet med at sige det ved afrejse. På den måde havde Vi haft mulighed for at løse problemet med det samme.  Mht. medlemsrabatten så er det en opgave for hovedkontoret, da det er dem der varetager og administrere point systemet. Derfor har Vi ikke haft mulighed for at hjælpe jer på netop dette område, selvom at Vi gerne ville. Jeg kan ikke gøre andet end at bede jer kontakte hovedkontoret på 3331 3612, så sidder de klar til at kunne hjælpe jer. Mvh Camilla Nordmann - Vært 
    N/A
    Solo-rejsende, DK
    15.Mar.2022
    7,50 ud af 10
    Dorthe
    Familie med børn, DK
    31.Dec.2021
    7,00 ud af 10

    Sengene er lidt hårde. Og så var der rigtig høj fugtighedhed på værelset, samtidig med at det trak lidt fra vinduet.
    Men ellers et rigtigt fint sted med gode Badefaciliteter, dejlig tvstue og køkken.

    Danhostel Skagen
    Hej Dorthe,  Det beklager Vi meget, jeg ville dog have ønsket, at du havde henvendt dig til os, så Vi havde haft mulighed for at løse problemet. Mht. sengene, så er Vi alle sammen vidt forskellige (heldigvis) og derfor kan det være svært at finde en madras der falder i god jord hos alle.  Jeg håber på trods af dette, at I havde en god tid i Skagen.  De bedste hilsner Camilla Nordmann - vært