Danhostel Vejle anmeldelser

    george
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    07.Apr.2021
    10,00 ud af 10
    N/A
    Par, DK
    01.Apr.2021
    7,50 ud af 10
    birgit
    Par, DK
    16.Dec.2020
    9,17 ud af 10

    Fantastisk, da vi fik en super betjening fra forpagter. Kommer helt sikkert igen.

    Kasper
    Par, DK
    01.Nov.2020
    7,50 ud af 10

    Vi boede på værelse 2 og der skal ses på kloaken. Den klukker meget.

    Danhostel Vejle
    Tak for din feedback, vi tjekker op på kloakken med det samme. Vi værdsætter at du har brugt tid på at evalurer dit ophold Mvh Charlotte
    Alexander
    Par, DK
    31.Okt.2020
    10,00 ud af 10

    Det var fantastisk. Høj standard bedre end mange kroer og hoteller.

    Danhostel Vejle
    Tak for din flotte feedback, vi værdsætter at du har brugt tid på at evalurer dit ophold Mvh Charlotte
    lene
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    25.Okt.2020
    7,92 ud af 10

    Det var et dejligt værelse.. skøn seng Lækker forhold i køkkenet , manglede en mikro ovn.

    Arne
    Familie med børn, DE
    13.Okt.2020
    8,50 ud af 10

    It was good for what we were looking for (visiting Lego House on our way to Hirtshals). We brought our own breakfast

    Danhostel Vejle
    Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback.
    Kim
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    09.Okt.2020
    7,92 ud af 10
    N/A
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    05.Okt.2020
    3,75 ud af 10
    Danhostel Vejle
    Tak for din rating. Jeg kan se at du har ratet os lavt på mange parametre. Det er vi naturligvis rigtig kede af, kunne vi få dig til at bruge to minutter på at sende os en mail på info@vejle-danhostel.dk med hvad vi kan gøre bedre i fremtiden. Hilsen Charlotte
    Allerød
    Venner, DK
    28.Sep.2020
    9,00 ud af 10

    Køkkenet bar præg af at der bor nogle fast og køleskabene var godt fyldt op samt der stod meget service fremme som godt nok var vasket op men ikke sat på plads.

    Danhostel Vejle
    Når vi har så mange gæster som benytter gæstekøkkenet så kan det desværre godt give lidt udfordringer, når der er mange gæster rengøre vi gæstekøkkenet 2 gange dagligt for at hjælpe med en bedre oplevelse.