Anmeldelser

    6,21
    6,21 ud af 10
    Baseret på 13 anmeldelser
    Personalet / Service
    7,31 ud af 10
    Faciliteter
    6,73 ud af 10
    Forplejning
    4,58 ud af 10
    Rengøringsstandard
    5,77 ud af 10
    Beliggenhed
    5,77 ud af 10
    Valuta for pengene
    5,77 ud af 10
    Arne
    Familier med børn, DK
    17.Dec.2018
    7,50 ud af 10
    godt meget tilfreds.
    Eva
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    22.Nov.2018
    9,50 ud af 10
    Fantastisk service at have sengen redt når man ankommer sent - tak til jer! Det var et rigtig fint, men kort, ophold. Et lille ønske til når man ankommer sent, er mere lys og vejvisning til værelsesbygningerne
    Henriette
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    14.Nov.2018
    5,50 ud af 10
    Godt og brugbart
    Katrine
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    08.Nov.2018
    6,25 ud af 10
    Vi havde et godt ophold op Danhostel i Vordingborg. Vores kursister var tilfredse. Kursusfaciliteterne på TAMU var gode. Rengøringen på vandrehjemmet kunne godt være bedre. Men alt i alt, et godt ophold.
    Vivi
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    03.Nov.2018
    5,00 ud af 10
    Ok, kedeligt sted. Værelset ok. Mangelfuldt køkken. Alt for koldt overalt. Ikke hyggeligt. Men ok til overnatning.
    Søren
    Familier med børn, DK
    21.Okt.2018
    3,33 ud af 10
    Fuldkommen elendigt ophold! 1 af 6 stjerner. DANHOSTEL VORDINGBORG - et skrækscenerie Vi havde valgt at skulle bo på Vordingborg vandrehjem, da vi kunne få et værelse til 5 personer, idet vi har to børn med specielle behov og er meget sensitive. Vi havde også prøvet at se om det var muligt at kunne få et 5 sengs værelse i Nykøbing F., hvor vi skulle på opgave angående rådgivning om handicaptilgængelighed. Men dette var ikke muligt på denne dag. Allerede da vi bookede vores værelse skete der fejl på websiden, Den regnede ikke de 10% fra som den skulle gøre når man har et fordelskort til Danhostel. Vi skrev omgående til Danhostel efter vi havde konstateret fejlen hvor der blev trukket for meget. Ifb bookingen bestilte vi også morgenmad som der stod på websiden at man kunne få Dagen efter fik vi et autorespons om at man havde set vores mail, men hørte intet derefter. Først samme dag ½ time før som vi skulle ankomme til vandrehjemmet ringede en dame og fortalte at vi ikke kunne få morgenmad, og så er der lige fortalte hun "jeg har ikke nogen 5 sengs værelse da lyset på badeværelset ikke virker, så kan I bruge et 2 og 3 sengs værelse". Det var vi så nødsaget til at acceptere med så kort varsel. Grundet vi var blevet forsinket så fik vi lagt nøgler i boksen. Vi ankom ca 1945 til stedet, hvor vi fik vores nøgler men der mangler oversigtskort ved reception så vi måtte rundt for at lede hvor værelserne var. Da vi finder værelserne, må vi konstatere at værelse 109 var lyset i uorden hvor det kun virkede 7 sekunder ad gangen ellers skulle man hen til kontakten igen for at få det tændt igen. På værelse 109 var der to dyner og 1 hovedpude til 2 senge. På værelse 108 var var der 1 dyne og 1 hovedpude til 3 senge. Jeg prøvede to gange at kontakte Danhostel på det telefonnummer vi havde fået, men der var INGEN som tog telefonen, også selvom jeg lagde en telefonbesked. Men på grund af de manglende dyner og hovedpuder blev det elendig nat hvor vi ikke fik sovet meget. På værelse 108 hvor der manglede dyner og hovedpuder måtte vores to piger dele hovedpude og dyne, men jeg måtte ligge helt uden, hvilket også resulterede meget lidt søvn da jeg lå og frys det meste af natten hvor jeg ellers skulle sove. Iøvrigt så kunne man hellere ikke lukke helt for vandet på badeværelset. Hellere ikke i orden. Næste morgen ser vi på døren står der 4 stjernet DANHOSTEL. Det er direkte løgn med det vi oplever. På værelserne hænger der billeder af MARSKEN (Sønderjylland) - ja det giver sandelig mening at man vil reklamere for denne egn og sende gæsterne væk fra dette skræksceneria af et vandrehjem. Blot på det vi så kan jeg kan også konstatere at der er en del ting som ikke er i orden handicaptilgængelighedsmæssigt.
    N/A
    Par, DK
    12.Okt.2018
    2,92 ud af 10
    we where staying there and got locked out because we didnt get the code for the key and couldnt call anyone because there was no number to call and when we found a number no one answerd, If our family havent seen us outside we would have to sleep on the grass!
    Susanne
    Venner, DK
    04.Sep.2018
    6,25 ud af 10
    Blev godt ærgerlig over at betale for en morgenmad som bl. A. Bestod Af en sanwich som sejlede i dressing. Absolut ingen fristelse for nogen af os. (og ingen kaffe). Troede kaffe hørte til morgenmad 😤😱😞
    Pia
    Familier med børn, DK
    04.Aug.2018
    8,00 ud af 10
    Vi havde bare hurtigt brug for en enkelt overnatning, og det lykkedes til fulde. Flink serviceminded receptionist der var hjælpsom
    Brian
    Familier med børn, DK
    12.Jun.2018
    7,00 ud af 10
    Det var fint og godt, undtagen Jeres nøglekort som flere gange ikke virkede til forskellige værelser, selv om de virkede tidligere på dagen, virkede de ikke om aftenen. Det ødelagde søndagen for en af drengene, som 2 aftener i træk kom ALT FOR SENT i seng pga. nøglekortene.