Danhostel Hillerød anmeldelser

    N/A
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    06.Maj.2021
    4,17 ud af 10
    N/A
    Venner, DK
    03.Maj.2021
    8,50 ud af 10

    Jeg synes at det er irriterende at service ikke bliver lagt på plads i gæstekøkkenet, men bare stables op på en opvaskebakke til selv at tørre efter opvask. Det er tydeligt at der bor nogle på længere ophold, der ikke har lyst til/behov for at lægge tingene tilbage i skuffer og skabe hver dag.
    Specielt i disse covid19 tider er det vigtigt med ordentlige forhold i fælleskøkkenet.
    Der kunne godt være lidt hyggeligere i spisestuen og i de andre lokaler i kælderen.

    Danhostel Hillerød
    Hej Karin, tak for besøget, som jeg trods alt håber du i det store hele har været tilfreds med. Vi bestræber os på at rydde op og gøre rent i køkkenerne løbende. Det er klart, at det ville hjælpe, hvis alle gæster selv bidrog til dette. Vi tager dine kommentarer til efterretning og vil øge vor fokus på dette område. Håber at kunnne byde dig velkommen tilbage i fremtiden. Med venlig hilsen Roy
    N/A
    Familie med børn, DK
    03.Maj.2021
    7,92 ud af 10

    Grundet Corona var der ingen forplejning derfor svært at svare på

    N/A
    Par, DK
    02.Maj.2021
    4,50 ud af 10
    N/A
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    30.Apr.2021
    10,00 ud af 10
    N/A
    Familie med børn, DK
    26.Apr.2021
    7,50 ud af 10
    N/A
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    21.Apr.2021
    7,92 ud af 10
    N/A
    Familie med børn, DK
    12.Apr.2021
    8,33 ud af 10
    Per
    Par, DK
    03.Apr.2021
    7,50 ud af 10

    Der var ikke varmt på værelset. Vi frøs meget. Opholdet kunne have været perfekt, hvis der havde været varmet op på værelset

    Rasmus
    Par, DK
    29.Mar.2021
    8,33 ud af 10