Danhostel Horsens anmeldelser

    Preben
    Par, DK
    21.Sep.2022
    8,50 ud af 10
    Tanja
    Sportsgrupper, DK
    19.Sep.2022
    9,00 ud af 10
    john
    Par, DK
    02.Sep.2022
    8,00 ud af 10

    Rent, pænt og godt til prisen vh john Lorentzen

    Svend
    Forretningsrejsende/arbejde, DK
    01.Sep.2022
    9,50 ud af 10
    Helene
    Familie med børn, DK
    01.Sep.2022
    7,50 ud af 10
    N/A
    Par, DE
    31.Aug.2022
    7,08 ud af 10
    Jan
    Par, DK
    24.Aug.2022
    6,67 ud af 10

    Vi boede to nætter på Danhostel Horsens fra den 5. - 7. august. Danhoster Horsens skuffede mig virkelig meget. Vi har ellers haft mange gode oplevelser på Danhostels rundt omkring i DK, og vi plejer at rose og anbefale Danhostels til alle vi kender. Men vi har aldrig oplevet noget som Danhostel Horsens.
    Vi borde på værelse 11 (det handicap venlige værelse).
    1. Da jeg tændte for vandet i håndvasken, manglede der åbenbart et filter, for vandet sprøjtede ud over det hele og jeg fik en kaskade af vand ned over mig.
    2. Den ene af sengelamperne var knækket, så den hang og dinglede i sine ledninger. den kunne ikke bruges til at læse med, når man lå i sengen.
    3. Da min kæreste skulle i bad den første morgen, var blandingsbatteriet i bruseren i stykker og der kom kun brand varmt vand ud af bruseren. Efter at have bakset med det i 25 min. lykkedes det min kæreste at få banket regulatoren på plads og sænket temperaturen, så temperaturen var tålelig, men så kunne det heller ikke reguleres derefter.
    Det der satte prikken over i´et, var da min kæreste efter morgenmaden fortalte damen i receptionen om blandingsbatteriet, svarede hun: "nå, I bor på værelse 11, vi ved godt det er i stykker". Det vil sige at, bestyrer parret godt kendte til fejlen, og alligevel havde valgt ikke at fikse fejlen. Det er altså ikke i orden.
    På Danhostel Horsens hjemmesiden kunne vi se billeder fra værelserne, hvor det fremgik, at der er TV på alle værelserne, men det var der ikke på det handicapvenlige værelse (11). Vi var ikke blevet lovet TV på værelset, men da vi tjekkede ud stod dørene til mange af de andre værelser åben, og her kunne vi ved selvsyn se, at de andre værelser var udstyret med fjernsyn.. Det savnede jeg, i og med, det ikke var muligt at ligge og læse i den ene seng.
    Tre fejl (Vandhane, sengelampe og blandingsbatteri) på et værelse, er for meget, og den ligegyldighed og arrogance bestyrer parret udviste ved påtalen, er fuldstændig uacceptabel.
    Jeg kommer aldrig tilbage til Danhostel Horsens, og jeg vil advare alle andre mod stedet.
    Med venlig hilsen
    Jan Jespersen

    Danhostel Horsens
    Hej Jan, nu besvarer jeg generelt ikke ratings, men fordi du har skrevet en hel roman, så føler jeg lige at jeg vil give vores side med. Lad os lige tage det fra starten af. Du ringer og efterspørger et handicap værelse, og da vi er ved at afslutte samtalen, tilføjer du at du har en hund med. Her er mit svar at vi ikke tillader hunde, da alle vores værelser skal være allergivenlige, hvortil du svarer at jeg ikke må sige nej til dig, da det er en service hund og ellers så vil du anmelde mig. Det skal lige siges at jeg aldrig har fået så mange trusler om anmeldelser eller lignende fra en gæst før, som jeg fik i den samtale.  Vi er en privat virksomhed, som kan afvise ubehøvlede og uforskammede kunder, ved mindre (åbenbart), at de har et handicap, for så er det diskrimination som vi kan anmeldes for.  Når det så er sagt, så beklager jeg, at der var 3 ting ved dit værelse som ikke var i orden, det er vores fejl!  Jeg vil dog lige pointerer at det min kone sagde, angående blandingsbatteriet, var, at vi havde haft fejl på den tidligere, men at dette var blevet fikset. Amaturet var gået i stykker i maj, hvor vi har haft en vvs'er ude og fikse det. Vi var ikke klar over at det var gået i stykker igen.  Efter jeres afrejse så har vi været nødsaget til, både at spærre det værelse i har boet på i 2 uger samt give det timevis af ekstra rengøring. Jeres 2 dags ophold har kostet os relativt mange penge.  Ovenstående er kun et udpluk af hvad jeg egentligt gerne ville sige til dit ophold, især når du kommer med flere trusler før dit ophold overhovedet er booket, for efterfølgende at kalde os arrogante og ligeglade.  Vi kan derfor godt accepterer, at i ikke har planer om at komme igen.  Med venlig hilsen Tim R. Mijakowski-Mikkelsen Danhostel Horsens
    N/A
    Solo-rejsende, DK
    22.Aug.2022
    6,00 ud af 10
    Carsten
    Par, DK
    15.Aug.2022
    6,50 ud af 10
    N/A
    Par, DK
    11.Aug.2022
    6,00 ud af 10

    Vi tog hjem før tid, da det var så deprimerende med utroligt beskidte vinduer .. så vi sprang sidste overnatning over.